Poszukujemy pracownika na stanowisko - Pomoc administracyjna w Powiatowym Urzędzie Pracy w Zielonej Górze

Oferta dotyczy pomocy w dziale informatycznym.

Powiatowy Urząd pracy w Zielonej Górze poszukuje pracownika na stanowisko:

Pomoc administracyjna w Powiatowym Urzędzie Pracy w Zielonej Górze.

Zatrudnienie od zaraz.

Zakres obowiązków na stanowisku:

pomoc w:
- administrowaniu lokalną siecią komputerową,
- utrzymaniu infrastruktury IT,
- rozwiązywaniu problemów informatycznych użytkowników,
- uruchamianiu i instalacji stanowisk pracy użytkowników,
- konserwacji sprzętu komputerowego,
- aktualizacji oprogramowania na stacjach roboczych i serwerach,
- monitorowaniu i zabezpieczaniu usług i aplikacji,
- obsługi i aktualizacji Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu oraz stron internetowych Urzędu,
- archiwizacji baz danych z serwerów,
- analizowaniu stanu wyposażenia Urzędu w sprzęt komputerowy i oprogramowanie,
- zamówieniach nowego sprzętu komputerowego,
- prowadzaniu dokumentacji z zakresu IT.

Praca w wymiarze 1/1 etatu, w godzinach od 7.00 do 15.00

Osoby zainteresowane prosimy o kontakt osobisty w siedzibie Urzędu Pracy w Zielonej Górze ul. Batorego 126A, od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 do 15.00.

Osoba do kontaktu: kierownik działu Organizacji i Administracji
Pani Jolanta Ozgowicz pokój nr 404, lub telefonicznie 68 45 65 670.

Dodano: 25.07.2019 9:58

Drukuj